Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

duminică, 9 mai 2010

Umor sec

E trist cum ne mintim cu toti, zicand ca nu-i adevarat, crezand in iubirea absoluta si in toate sloganele politice ale vieti, profund eronate, care dau creerului doar ceea ce vrea sa auda.
Momentan, as avea nevoie de o minune, dar minunile nu se intampla oricand si cu oricine. Biserica, nu a mai dat de mult o minune lumi, de aceea am inceput sa nu mai cred in ea. Iisus, a facut minuni, dar nici pe el nu ma pot baza ca e mult prea cumpatat cu ele si nu cred ca-si va irosi vreuna pe mine. Alcoolul e o alta alternativa buna la minuni, dar e pe termen scurt, la fel si iarba. Deci trebuie sa caut alt ceva, minuni nu o sa gasesc.
Nu-i adevarat ca, nu-i adevarat ca, nu-i adevarat, refrenul asta e singurul pe care-l aud momentan. Telefonul nu suna si nici nu o sa sune, casa ma are doar pe mine in ea, nici ea nu asteapta mai mult, gandul meu negativit a facut-o si pe ea sa nu mai creada in minuni. Somnul nici nu se atinge de nimic din ea, cu toate astea totul pare mort, defapt in jurul meu totul pare mort, poate ca pentru alti e plin cu ceva, dar la mine e doar vid.
Ma imbat in fum de tigara. Nu are nici un efect asupra mea. Stau cu chitara in mana, dar nu stiu ce sa cant sau despre ce sa cant...inca astept, poate se arata ceva, dar cu siguranta nu o minune.

Un comentariu:

  1. nopai acum dupa ce am vorbit mai bine de juma de ora la telefon ce comment as mai putea sati las?

    californication baby

    RăspundețiȘtergere