Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

joi, 19 mai 2011

Ep. 3: Huston, we have a problem!

Saluuut! Vă salut dragi prieteni cu aceeşi căldură pe care o am mereu când mă gândesc la voi. Sângele meu e pompat de dragostea mea pentru voi, oamenii, inima mea bate doar pentru voi. Pot spune chiar că eu, Olivian Eusebiu trăiesc pentru voi, dar şi prin intermediul vostru, iar pentru asta vă mulţumesc! (click) Uni spun despre mine că am genunchii inverși, dar ăia sunt doar nişte răutăcioşi. Acuma urmează să vă povestesc ce mi sa mai întâmplat.
Dacă nu vă mai amintiţi, ultima dată când am vorbit eu, Olivian Eusebiu, eram aşa. Ei bine, acuma departe de asta! Sunt foarte supărat, iar acum, sunt mai hotărât ca niciodată să ma sinucid. Toate astea din cauza întâmplării de la linii.
Necazul a început când am văzut în ziar despre întâmplare. La început eram mândru că am văzut-o în ziar, chiar dacă era ziar local, dar, după ce am citit am rămas mască. Gagica aia, era defapt gagiu. Eu, Olivian Eusebiu am făcut sex cu un bărbat şi nu cu o femeie. Trebuia să-mi dau seama când am văzut cum îi atârnă penisul, dar dacă îmi stă capul numai la prosti, păţesc numai necazuri. Sunt extrem de trist.
Prietenii mei de la clubul de şah au zis că nu trebuie să-mi fie ruşine, că şi ei se mai masturbează în grup. Eu le-am spus că nu e acelaşi lucru, ei doar se privesc, eu am penetrat! Cred că doar ei mă pot înţelege...
De când am aflat înfiorătoarea veste am încercat să-mi torn pastă de dinţi în ochi, dar nu a avut nici un efect. Momentan caut un mod de a mă pedepsi singur. Că am început să-mi fac griji, dacă o să vreau din nou să-i dau drumul bestiei din mine? Dacă o să înceapă să-mi placă bărbaţii? Dacă devin gay?
Rugaţi-vă pentru mine, acum, mai mult ca oricând am nevoie de voi. Pe curând sper...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu