Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

joi, 14 iulie 2011

Aşa ceva nu a văzut omenirea de la maimuţă încoace, un post ca oricare altul, dar totuşi diferit

Ai să-mi bag ciorapu-n cur că în ultimele zile am îndurat o căldură aşa oribilă şi ca urmare acuma scuip nisip şi mă cac flambat, iar pişatul e jet de bile de foc, numa in "Super Mario" am mai văzut aşa ceva. Am în cap să mă operez şi să-mi pun în mine un friginer, să păstrez sângele şi berea constant la rece! Oricum, postul ăsta e despre altceva. Asta nu are nici o relevanţă cu nimic.
Îl bag acum la înaintare pe Bon Jovi pentru că e cel mai recent eveniment, dar treaba e general valabilă. Totuşi nu pot spune multe chestii urâte despre muzica lui, pentru că până prin a5-a sau a6-a îl consideram de referinţă...copii ăştia. Aşa că ma bag să crtitic multe altele!
În primu rând mă disperă reclama la artist, că pula, nu se face reclamă la eveniment ci la cel ce vine şi cântă, cap de afiş. Trist, aş vrea să ştiu şi unde pula cântă, cine mai cântă pe lângă el, cât e biletu, chestii  interesante doar pentru idioţi ca mine care nu înţeleg adevărata valoare a evenimentului.
"Ăsta a fost cel mai mare concert pe care l-a văzut universul, cerul, pământul, aerul, apa, solul şi România din toate timpurile", "Asta e cea mai mare scena instalată vreodată pe care a văzuto universul, cerul, pământul, aerul, apa, solul şi România din toate timpurile" şi toate astea până la următorul concert mare. Tăranilor e destul de ok să ziceţi că e o scenă mare sau mai mare decât scenele pe care cântă Trooper, Holograf, Taxi şi autohtonii. Da nu, că ţăranu trebuie sa fie ţăran pănă în gaura curului!
"Concert extraordinar că a strâns atâta lume încât la fiecare intrare era câte un Leatherface care secţiona câte o bucăţic din fiecare spectator şi doar bucăţica aia intra la concert şi nici aşa nu au fost suficiente locuri" să muriţi voi! Păi capete de pulă fără creier care gândesc cu piciorul stâng, normal că un artist cunoscut pe plan IN-TER-NA-ŢI-O-NAL strânge mai multă lume decât Holograf, Taxi, Direcţia 5 şi Voltaj la un loc! Pun pariu că şi la Bon Jovi acum, 35-45% din numărul total de spectatori sunt străini veniţi mai mult sau mai puţin pentru concert.
"Reuşit concert...cu toate că iniţial Bon Jovi a cerut 5 km de hârtie igienică, după 13 secunde fatidice de stat în România a cerut să mai primească incă 5 km şi la masă să nu i se mai servească şaorma". Serios, mă doare la 225 km în faţa puli de ce a făcut Bon Jovi la hotel. Mă interesează cum a cântat!!!!
Cu toate astea, cea mai mare ironie mi se pare aia cu mega concertul Bon Jovi în România şi marea reclamă la concertul lui live de la Madison Square Garden. Cât de muist trebuie sa fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu