Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

luni, 6 decembrie 2010

Ciudat

"E ciudat să-mi doresc să-ti vorbesc". E ciudat cum stau cu sticla în mân şi mă uit neputincios la cum se adânceşte prăpastia dintre noi. De la zi la zi, de la oră la oră, de la minut la minut.
E ciudat câte se pot schimba în trei mesaje. Mi se pare ciudat că încep să urăsc tehnologia noua, ce bine era cu scrisori si porumbei călători. Gândul te-nfioară, dacă ai ști cât de repede ţi se schimbă sentimentele. Acuma vreau să-ţi sparg dinții cu tesla, iar clipa următoare vreau să te am langă mine, întreagă. Ciudat. Ciudat. Ciudat. Am ajuns de la "ciudatul" la un ciudat cu acte în regulă. Cred că toţi suntem ciudați, doar că uni sunt mai ciudaţi decât alţii.
Viaţa e ciudată. Tu eşti ciudată. Eu sunt ciudat. El e ciudat. Noi suntem ciudaţi. Situația este ciudată. Universul este ciudat. Limba engleză este ciudată. Plecarea e ciudat. Revederea e ciudată. Bluza de pe mine e ciudată. Şi e ciudat cum sunt eu acuma atât de paranoic.

"vine randul tau,
vine timpul tau..."
                                                       There's a wall between us!
Ciudat - Luna Amara
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu