Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

marți, 29 iunie 2010

Am gasit scaparea...oarecum

Tot caut, dar nu gasesc un refugiu. Am nevoie sa ma deconectez de tot cateva zile, daca s-ar putea nici sa nu mai respir sau cel putin sa nu mai respir aicea. Caut ca nebunu', ceva, sa ma faca sa scap de tot, dar nimic nu pare sa mearga.
La inceput, m-am gandit sa incerc ca vara trecuta calculator& TV, dar pe urma am zis ca nu vreau sa mai pier o vacanta asa de-ampula si varianta asta a picat. Pe urma am incercat sa citesc ceva, dupa 3 tentative esuate(in sensu in care eram atat de plictisit de uitam care a fost ultimul cuvant din ultima propozitie citita), am hotarat sa ma dau pe filme si din nou un dezastru total, nimic, nada. Acuma am revenit la prima stare, ce mai puteam incerca? Alcool...asta pentru mine e relaxare,dar nu si refugiu. Iarba...e mult prea scumpa sa pip zilnic si m-ar distruge social asemenea cantitati industriale! Nu disper, pentru ca am gasit solutia!!! O sa-mi ridic in jurul meu un mare zid si stiu si cine o sa faca asta:poporul chinez, ei au ridicatul zidurilor in sange in pula lor de pitici, dar cum nu am numarul de telefon al poporului chinez voi merge la restaurantul chinezesc sa caut 1-2 chinezi sanatosi sa vina sa-mi faca un zid. Asa voi obtine ceea ce vreau, in sfarsit!!!! Sper doar ca sa nu atace mongoli peste zidul meu pretios, ca in rest mi-am gasit linistea. Salut!

Un comentariu:

  1. Na, simte-te bine: "All in all you're just another brick in the wall!"

    Hai maine!

    RăspundețiȘtergere