Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

luni, 7 iunie 2010

Parerea pietrei

Oamenii-s prosti, parca si-au pierdut toata umanitatea si acuma cauta victorii brutale pe seama a tot ce-i inconjoara, s-au plictisit sa fie ei, vor altceva, dar nu stiu cum sa spuna sau cum sa caute.
Eu nu sunt sau cel putin nu vreau sa fiu om. Nu. Eu vreau sa fiu o piatra. Un lucru banal. Care sa nu le aduca nici confort, nici bucurie oamenilor. Un lucru atat de neinsemnat, care sa treaca nevazut de multi, un lucru de asa natura incat sa fie lipsit de sentimante. Da, o viata fara sentimente inseamna o viata mai buna.
Cel putin mai buna decat a astora care trec pe langa mine. O turma de oameni gri, cu o mare tenta de jeg in ei, in fiecare, pe care nu-i intereseaza decat persoana lor, victoria lor, sentimentele lor. Eu ii urasc. Nu isi dau ei seama, dar eu ii urasc. Diferenta intre mine si ei este ca eu ii urasc doar pe ei, datorita incompetentei lor sentimentale, sau nepasari lor, in schimb ma impac bine cu toate celelalte lucruri inconjuratoare, ei nu, ei sunt pe principiu':"distrugem cat putem"!
Astia nu se vor schimba niciodata, iar eu voi continua sa-i urasc pana nu vor mai fi!

3 comentarii:

  1. vezi tu, sentiemntele ne complica viata. pot spune ca ne sunt letale, chiar. ce simtim? pt cine? de ce? de cand si... pana cand? faptul ca simtim aceste valuri de energie ne face uneori fericiti... dra si starnesc furtuni de neinteles pt sufletul nostru...
    si am observat ca putem percepe mai multe sentimente decat avem cuvinte sa le exprimam...
    http://szmu-peoplebutterfly.blogspot.com/ -aici ma gasesti. eu am sa mai revin.

    RăspundețiȘtergere
  2. tu iar esti suparat pe viata mah!
    inca nu ti-o trecut?
    baga un the verve de calitate, aprinde-ti o tigara, relaxeaza-te si mai vorbim :p

    RăspundețiȘtergere
  3. o viata fara sentimente nu inseamna o viata mai buna. incearca sa nu mai generalizezi. cauta exceptiile...exista exceptii, oameni exceptionali. nu te opri din cautat:)

    RăspundețiȘtergere