Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

duminică, 13 februarie 2011

Facebook sau biserică?

Stăteam eu aşa, ca un pseudointelectual la birou(cunoscut şi sub numele de la mine în budă) şi în timp ce-mi desfăşuram activitatea aferentă locaţiei unde mă poziţionam(cunoscut şi sub numele de mă căcam), făceam eu aşa legături aberante. Am ajuns la facebook pe care l-am legat de biserică şi am văzut că e cam acelaşi lucru, am văzut că asemenea a două picături de apă seamănă facebook-ul şi biserica.
Pentru început, amândouă au la bază o mulţime de oameni care au prea mult timp liber şi nu au cu ce să şi-l ocupe, aşa că ori stau pe facebook ori merg la biserică. Oricum, amândouă au ca scop spălarea creierului şi îmbogăţirea unor gagi din cale afară de tari care s-au gândit la aşa ceva.
Asemeni cuvioșiilor care intră în biserică cu frica lui Dumnezeu şi cu o tentativă de suflet curat şi direct bagă o cruce, aşa şi cei de pe facebook atenţi la ce comentarii au mai primit şi la ce poze şi-au mai schimbat prieteni lor, cu frică să nu fie prinşi dau like la o poză care li se pare de tot căcatu. Nu-i aşa că seamană foarte tare între ele like-ul cu crucea, tot cam acelaşi lucru e.
Dacă în biserică sunt poze cu sfinţi şi alte alea şi pe facebook îţi pui poze cu idolii tăi, cu ceea ce-ţi place. Cum şi la biserică ţine constant să îţi repete ca în 24 decembrie e crăciunu, aşa şi pe facebook, chiar daca scrie când ai adăugat poza, tu pui numele albumului, data în care ai adăugat poza. Cul sau ce?
La bisericoşi e calendaru care îţi aduce aminte cand e şpriţ moca, la facebook nu sunt  sigur care e denumirea da cred că wall-ul se ocupă de asta. Te uiţi în calendar, 6 decembrie, bla bla sfântu Nicolae, direct sari la telefon să vezi pe cine ai Nicu să-i dai un la mulţi ani poate, poate se simte şi te cheamă pe la el, chiar dacă tu de pe clasa a 5-a îți baţi joc de ce nume de căcat are. La fel şi facebook-ul are grijă să te anunţe când s-a născut vreunu ca să-i poţi ura la mulţi ani că poate, poate da un pahar de vin, trăi-ar familia de patron.
Şi facebook-ul şi biserica sunt foarte sufletişti. Le pare rău de cei mai puţin norocoşi, dar atăta. Pai bă, compasiunea nu ţine nici de foame, nici de cald, serios!
Acum întrebarea absolută, ce să fac: cont pe facebook sau să merg la biserică?

3 comentarii:

  1. mah daca o iei asa :-?.. eu zic mai bine cont pe facebook.. macar asa stai in sigurantsa la tine in casa.. si nu ai riscu sa'ti stranute baba din spate, drept in ceafa (lasandu'ti cativa stropi drept amintire)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic sa mergi sa bei o bere si poate iti vine si tie geniala idee de a face un site de socializare al tau si atunci nu cred ca mai trebuie sa apelezi la facebook ("fuck facebook in the face"), sau la biserica. oricum, nici una nici alta nu iti plac. asa ca revii in randul lumii cu idei crete la o bere poate

    RăspundețiȘtergere
  3. pai de ce nu twitter direct din biserica? :)))))

    RăspundețiȘtergere