Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

miercuri, 23 februarie 2011

Întâlnirea reală a lui Ionuţ

Inevitabil, oricât de mult ai scutura-o ultimele 2 picturi tot pe chiloţii ajung aşa s-a întâmplat şi la mine. Multă lumea mi-a spus că oricât aş lungi treaba tot va trebui să ajung aici. Întrebarea nu a fost niciodată când ci unde. De 14 ani ma tot ascund după monitor, dar acum nu am mai avut ce face şi a trebuit să invit o fata la mine acasă. Această zi nu o voi uita niciodată.
Adică sunt eu 'ăl mai centaur rinocer pe care îl poţi întâlni pe facebook, mess, hi5, myspace, tagged şi aşa mai departe, dar pupam-ar un cancer totul până acolo. Nu cu vrăjeli în viaţa reală şi chesti. Cum sa atingă gura mea altă gură? Cine stie ce a fost înaintea mea la gura aia, mai ales că e şi de fată, că dacă era băiat mai dădeam eu cu presupusul, dar de ajuns cu astea, să vă povestesc ce s-a întâmplat:
Stăteam eu într-o zi cu ea semisculată pe mess. După câteva analize deontologice şi şopănhauăriene la World of Warcraft a intrat una la mine în listă, cum intră pula în pizdă. Dracu ştie cum arăta, dar avea un ID de picai. Simţiam că m-am îndrgostit. Direct am băgat vrăjeal la ea, Direcţia 5 pe sistem, like-uri pe facebook, tot tacâmu şi chiar mai mult. 
Într-o zi, ea mi-a zis să ieşim că stăm la 2 străzi distanţă, asta mi-a dat în primul rând de banuit, adică cine pula mea îşi cunoaşte vecinii?? Am zis da, cu ezitare, dar am zis da. Ştiam că acuma nu mai are rost să mă ascunde, probabil ştie că pe mine mă cheamă defapt Ionuţ şi nu [:*]AleXXXandrovich De Bonkrrl[:*], la fel de bine cum ştie că-s un pârlit de roman şi nu un arab cu mamă italiancă şi tată german din UK.
După ce ne-am plimbat şi am văzut şi eu zona unde locuiesc cu atâtea cladiri, si verdeaţă şi magazine ea a zis că vrea să urce la mine. M-am speriat. Ce să fac?? Efectiv nu ştiam ce să fac, dar brusc, așa cum razele chestiei ăleia mari de pe cer îmi intrau în ochi, aşa mi-a venit şi o idee genială. Când am ajuns sus la mine, am instalat-o comod pe canapea şi i-am dat spre folosinţă cât timp stă la mine un laptop conectat la net, iar eu am mers la mine în cameră, la computerul meu, m-am logat şi am aşteptat să intre şi ea să mai povestim. Ştiu, sunt geniu, uneori mă uimesc şi pe mine!!!
Hahaha, din nou m-am adus pe mine în avantaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu