Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 5 februarie 2011

Vampirul genetic

După cum se ştie încă de la începutul umanităţii încoacea, în materie de filme, hormoni feminini nu ştiu s aprecieze(decât rar spre niciodată) un film bun(printre altele). La ele ca filmul să fie bun trebuie să aibe ori o poveste siropoasă între 2 persoane cel puţin lipsite de personalitate, iar dragostea să le fie aproape imposibilă sau o poveste de dragoste între o fraieră adolescentin şi un vampir vechi de 1000 de ani. Însă eu, am creeat o poveste de dragoste între o duduie şi un vampir care e şi bolnav!
Ea este Chivuţa şi s-a mutat de curând în oraş. A venit aicea deoarece, doar liceul ăsta a mai primit-o la program de zi, deoarece Chivuţa, e o adolescentă mai longevivă aşa. Adica e in al 25-lea an de adolescenţă şi refuză învăţământul de noapte deoarce în cariera ei de prostituată se câştigă mai bine noaptea decât ziua. Îi trebuie liceul ca să avanseze în post ca prostituată, că fără liceu nu are ce căuta în apropiere de zona centrală. Că prostituţia nu-i poliţie, aicea în funcţie de studii ţi se repartizează un sector de desfăşurare a activităţii.
El este Anton. La început era un vampir ca oricare altu, dar, având ghinionul teribil de a fi chiar pe reactor la Cernobîl când a fost foc de artificii şi fum şi a suferit transformari genetice din cauza radiaţiilor din buzunar de la bulgărul de uraniu pe care l-a  furat că i s-a părut draguţ. Aşa că, Anton de acuma mai poate suge sânge doar de pe o venă şi aceea se gasesşte fix pe pulă, dar el nu e poponaut, e doar diferit. Mai mult chiar, el este încă virgin în pula mea, cu inel de virginitate  în pula mea, cu credinţă arzândă în ideea virginităţii în pula mea şi toate alea în pula mea.
Desigur, toţi îşi băteau joc de Chivuţa la liceu şi o făceau să se simtă în plus, scenariu clasic de film, bla bla nu mai dezvolt. În mod firect, Anton era fiţa liceului, cel mai la modă gagiu, dar şi el stătea singur că era prea cool&ţâţe pentru restul elevilor.
Au trecut 45 de minute şi Chivuţa încă nu a clipit şi continua să se uite la Anton cum stă la masă şi vorbeşte cu penisul lui. Ei, îi curgea scuipat din gură. Se duce la el şi îi zice:
-Nu aveam cum să nu te observ, simt ceva ciudat în stomac de când te-am văzut sau poate e de la fasolea de la micu dejun, oricum, mă laşi să ţi-o sug?
-Hss, Chivuţa...este ceva despre mine, ce cred că ar trebui să şti...
-Ştiu, eşti vampir, nu o să putem fi niciodată împreună şi probabil o să vrei să te hrăneşti cu mine, dar sunt pregătită să accept, accept orice pentru tine Anton.
-Aaa, da...aaa, pula mea...mai e ceva...aaa, eu, am...SIDA....
-Serios?
-Da, şi no...eu...
-Anton, este prea mult pentru mine...ADIO!!
A 2 zi, Chivuţa a fost găsită în baie, moartă. A mâncat prea multă fasole şi a ţinut în ea până a explodat. Anton a realizat că poate să-şi facă operaţie de schimbare de sex, ca să nu mai dea aşa naşpa când se hrăneşte.
No, punct ochit punct lovit, de eram şi ambitios eram acuma ultima modă adolescentină în materie de lacrimogenitate şi sensibilitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu