Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Am soluţia!!!!

Plozi nefolositori şi muritori de foame, eu ca geniu consacrat, dar neînţeles am găsit soluţia cum să fac bani. Îşi taie toţi venele de ciudă când o să vadă ce multimiliardar o sa fiu eu!
În mod siguuuuur, cea mai bună/simplă idee de făcut bani este cea cu ridicarea unui magazin. Eu fiind un manager de succes(în viitorul apropiat), am găsit soluţia de marketing perfectă cum să mă îngrop în monede şi cum să îmi cumpăr bere(sau alt alcool) la fabrică!!! Asta numesc eu eficienţă şi treabă bine făcută.
Magazinul meu se va deschide cât se poate de aproape de un Kaufland sau orice alt magazin de pulă plin de oferte şi reduceri şi toate alea. Dacă se poate chiar la ei în curte, cu cât mai aproape cu atât mai bine. Cam pe acuma, orice manager îşi va scoate pula şi şi-o va bate de gură ca aia mă va duce la faliment. Faliment? Pai atuncea eu de ce sunt multimiliardar şi tu un pârlit care visează la o mărire de salar de măcar 7%? Nu răspunde, stai jos şi ascultă. Aşa. Deci, am rămas în curte la Kaufland sau la alt magazin de genu. Marfa o să o cumpăr de la magazinu de căcat mai sus numit şi cum eu am magazinu aproape, îmi iasă ieftin transportu. Pe urmă o să-i trag la magazin un nume super, mega, eXXXtrea exclusivist cu un motto pe măsură ca să fiu sigur că tot ţăranu ştie de el şi vine. Acuma urmează marea lovitură de marketing, magazinul meu va avea un adaos comercial mega gigantic de minim 700%! Adică o hartie igenică-7.5 RON, iaurt-22.5 RON, pâine-44.1 RON, bere-100 RON şi aşa mai departe. Vând 5 pâini, 2 harti igienice şi o berulă pe zi, am aceeaşi cifră de afaceri ca şi cei de la Kaufland.
Acuma voi, vă întrebaţi cum o să fac eu să vină lumea. Simplu. Dacă am deschis un magazin de fiţe, care e atât de fiţos încât are la produsele care le găseti şi în alte magazine preţuri semnificativ mai mari ca să arate că nu e pentru oricine o să vină doar cei cu bani. Fals. O să vina toţi fraieri care au stomacul lupit de şirea spinarii. Ca să vadă toată lumea ca ei au bani să-i facă cumparaturile din locuri...exclusiviste! Şi la câte asemenea creaturi sunt mă îngrop în bani.
Fraierilor, ăia putred de bgaţi nu pun botu la vrăjeli d-astea slabe cu fiţe. Cum crede-ţi că au ajuns ăia aşa putred de bogaţi? Simplu, că au gândit problema!
Holograf - Banii vorbesc
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu