Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

joi, 20 ianuarie 2011

Episodu 1 Să facem cunoştinţă

Saluut, ce mai faceţi? Eu sunt Olivian Eusebiu. Sunt un tip de treabă, comunicativ, deschis şi sincer. O fire destul de liberă cu o gândire dechisă spre schimbare. Mă pot identifica cu o floare gingaşă care răsare primăvara sau cu o sticlă de apă rece, pe care o apreciezi cel mai mult vara, când e foarte cald. Mereu am încercat să fiu cât pot de optimist, iar cea mai mare pasiune a mea este să citesc pezi romantice noaptea.
Muzica, daaa, o iubesc. Ador să stau şi să ascult muzică. Nu îmi plac manelele, în schimb live-urile, alea, alea da dom'ne! Totuşi, formaţia mea preferată rămâne Timpuri Noi. Aia e muzica...yeah!
Cu femeile să zicem doar că niciodată nu mi-a ieşit. Prima femeie cu care am ratat a fost chiar mama. Ea, credea că e constipată şi când a simţit că vine a mers repede la baie. Când să tragă apa, surpriză, eram eu în toaletă. Ce surpriză pe mămica, săraca, nu se aştepta. Normal că s-a speriat şi la chemat repede pe ticu'(că aşa îi ziceam eu la tata). El ca un bărbat adevărat a tras apa şi aşa s-a rupt cordonul ombilic-ar şi am aparut eu, Olivian Eusebiu.
Pe la vârsta de 2 ani. Am realizat că femeile nu sunt de mine.(aicea mie puţin ruşine...)Asta e, am zis eu doar nu  fi foc ca nu merge cu femeile, de aceea Dumnezeu a făcut o gamă atât de variată de fiinţe. Să ai de unde alege. Aşa am ajuns pe felie cu Mariana, căţeaua bunicilor, dar ea fiind mai bătrână a murit când eu aveam 8 ani. A fost extrem de dureros, dar am învăţat multe de la ea. Mariana, dacă mă auzi, să şti că încă mă gândesc la tine!!
La 13 ani, am întâlnit-o pe ea, pe Ema, căţeaua vecinului. Primul an cu ea a fost, cum să vă zic...un vis, tot ceea ce mi-am dorit şi mai mult. Până când am prins-o că scormonea în gunoi cu Grig, javra de pechinez de peste drum. Aşa am ajuns să nu mai am încredere nici în câini.
Din păcate am devenit melancolic şi trist. Chiar am încercat de câteva ori să ma sinucid. Am eşuat lamentabil. Am luat 40 de diazepane şi nimic, probabil trebuia să le i-au pe toate odată nu 1 la 12 ore. Pe urmă am luat 40 de vitamina C, deodată şi nimica, Am încercat sa mă arunc pe geam, dar eu stau la parter, nici măcar o zgărietură. De cuţite nu am voie să mă ating că se supără mămica şi aşa nu mă prea place şi mă cam izoleaza zice că-s un avort spontan pe 2 picioare. Nici cu elasticul de gumă nu m-am putut spânzura, doar m-a iritat. Eu rămân consecvent şi mai încerc.
Find more artists like Timpuri Noi at Myspace Music

Un comentariu: