Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

luni, 3 ianuarie 2011

Început promiţător

Stăteam, aşa ca de început de an într-o crâjmă care cică se respectă şi în care tot cică vine lume bună. Atmosfera era perfectă ca sa bagi liniştit, cu gândurile tale câteva beri. Lucrurile se îndreptau în direcţia bună chiar şi când la masa de lângă mine s-au pus 2 tipe acompaniate de un mascul feroce, care în virilitatea lui consuma cola(din cauza asta nu are nici o scuza) cu un PAI!!!
Nu m-a deranjat cu nimica, în nici un fel prezenţa lor acolo. Fiecare cu pizda masii până la urmă. Pe urmă s-a lansat bomba care m-a scos irevocabil din pacea mea interioară şi comuniunea eu-berulă. Una din tipe a zis tare, sa fie sigură ca aude toată lumea din raza ei vizuala "yoy, ce m-am rupt la revelion pe manele şi ţâgănească, yo care vorba aia..." şi de parcă asta nu ar fi fost de ajuns, a zis-o pe un ton grav, de parcă toţi trebuia să ne ridicăm semnul exclamării şi să ne uităm uimiţi la ea. Pula, tot ce s-a auzit după au fost câteva ironi subtile servite de cei din jur fară ca ea sa realizeze asta, că deee...cu ce să şi realizezi?
În clipele alea, am început sa regret că acolo am decis sa intru prima dată în 2011. Pe urma, am simţit nevoia să-i rup muia la proasta aia, păcat ca nu aveau smoala în meniu. Furia mea creştea treptat, odată cu nevia de a o lovi pe ea. Noroc că s-a tirat repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu