Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

miercuri, 5 ianuarie 2011

Aparenţă şi esenţă

A venit, din nou, momentul să fabulatrizez cu ce ma fute pe mine la icre, iar în timp ce fac asta mă şi masturbez mental. Cum niciodată nu a iesit nimic bun din gândit, eu am analizat problema şi am văzut cât de importantă este aparenţa şi cât de marginalizată esenţa.
Problema veche cu protestanţi noi.
Mă enervează la culme noua moda cu pseudointeligenţa! Acuma nu ai cum să scoţi nici unul din capete afară din casă fară să fi citit ceva de pe wikipedia şi să dai mai departe. Adică ori şti cu ce viteză trece lumina prin brânză ori nu şti, nu? Contează astfel de informaţi? Nu. Au vreo importanţă? Nu. Te ajută cu ceva? Nu. Tot ce fac este să îţi dea un aer fals de cunoaştere absolută. Tu eşti bou bălţi şi eşti mai prost decât blatul mesei, dar trebe să nu pari aşa sau cel puţin să o lungeşti cât poţi de mult până ca cineva să-ţi recunoască adevăratul potenţial.
Cum zice şi semidoct-ul de pe youtube care a devenit starlet peste noapte cu perversa lui, ori ai ceva în tărtăcuţă ori nu ai, nu? Că şi el, ce explicaţi exacte dă când zice că 1 oră are 3600 de secunde!
Şi dacă tot e aşa imprtantă aparenţa, de acuma când trebuie să dau un cadou, îl împachetez cât se poate de frumos, aşa de frumos de îmi vine să mi-l dau mie însumi şi pun un căcat, esenţa oricum nu conteaza! Sau ca prietenul ala care se laudă că trage o hâldoacă de căcat, de înfundă buda şi el nu poate o beşină serioasă să scoată!
În aparenţă am scris ok, în esenţă nu am scris nimica şi ca să o ard şi pseudointelectual o asociez aicea si pe Chiriţa lui Alecsandri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu