Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

vineri, 8 aprilie 2011

Dureri de cap (2)

O simt ca pe o pula care îmi intră prin ureche şi se opreşte fix între creier şi globii oculari, iar asta e doar una din multele metafore care îmi trec prin cap când intrigat de problemele lumi, văd reclama aia extrem de proastă la saltele. Da cine pula mea îşi cumpăra saltea, ori cumperi pat ori rămâi cu cel vechi, ce dracu faci cu salteaua? Ce, la mâncare îţi cumperi ingredientele, da nu şi oală? Deja se ştie că treaba asta cu jumătate de normă e de căcat, şi ştim asta de la jucăriile sexuale, nu-s prea bune dacă nu mai este cineva de sex opus cu care să le împarţi. Şi poliţia, CNA-ul şi toţi muişti de genu ce fac când tot blocu îşi arunc saltelele ca idioţi pe geam, se fac că plouă? Mai ales că în reclamă se sprecifică explicit că ei te scapă de salteaua cea veche. Un căcat!
Îmi vine să-i exorcizez pe toţi, reformulez, îmi vine să le exorcizez pe toate ipocritele cu aşteptări din partea bărbatului să le trateze de la egal la egal, când ele, dacă aud că te doare capu imediat te cred deochiat şi îţi ţâpă în faţă un pahar cu apă cu chibrite şi cu un set de vreo 20 de cruci să-l bei. Da tu, te-ai gândit că şi un algocalmin sau  bere ar merge?
Urăsc apa!!! Din anumite puncte de vedere doar, desigur. Nu mă deranjează deloc să folosesc apă când mă spăl. Mi se pare foarte bună din punctul ăsta de vedere! Dar, apa, aşa în stare pură mi se pare inacceptabilă de introdus în corp pe cale orală. Este pur şi simplu înfiorător! Că şi Iisus când a ajuns la bairam imediat a făcut din apă vin. Eu de ce aş fi mai prejos?
P.S IUIUIUGIN for ever!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu