Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 2 aprilie 2011

IN-CRE-DI-BIL

La început şi eu am crezut că e o glumă, o chestie făcută aşa, să fie, dar după o informare consistentă care mi-a luat 24 de secunde, am văzut că e cât se poate de adevărat şi am zis IN-CRE-DI-BIL! Cu siguranţă rasa umana nu e pregătită pentru aşa ceva, poate nici dumnezeu nu e pregătit pentru aşa ceva. Un singr om(om aşa ca termen generic, că ăsta, în ciuda faptului că nu pare ţigan, cu siguranţă nu e om aşa cum stim noi că este omul).
Probabil chiar în acest moment Hruşcă se spânzură cu o coardă de la chitară, manelişti scrie o melodie dă hinimă halbastră şâ durere, Furdui Iancu înghite cianură, iar Fuego...pula mea nu poate ajunge mai jos, dar totuşi şi el e afectat. Diaconescu pe de alt parte îşi freacă mâinile de fericire şi îşi goleşte studioul ca să-i facă loc lulululululului: EUGEN UNGUREANU. Jur dacă nu ai auzit de el eşti o balegă, ai trăit degeaba şi nu meriţi nici măcar să fi pupat de un cancer.
EUGEN UNGUREANU  cunoscut şi sub aliasul de "cel care este mai pregătit decât toată rasa umană şi dumnezeu la un loc” este un artist. Un mare artist care sa consacrat cândând la diferite ocazi şi evenimente sociale de o anvergură ieşită de pe orbită(adică la nunţi). În cele ce urmează, vă las să urmăriţi mega şlagărul lui cu un mega videoclip şi cu un super om. Vvivivivivivivizionare placută!

P.S. Pentru mai mult EUGEN UNGUREANU www.youtube.com

2 comentarii:

  1. deci cat de tare pula. nu imi vine sa cred. e genial. unde mi-a fost capul cand m-am apucat de metale? asta e solutie tutror problemelor

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil ai avut un moment de ratacire sufleteasca. infine, iugin te iarta!

    RăspundețiȘtergere