Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

vineri, 12 noiembrie 2010

Azi

Azi am zis ca o sa fiu mai bun...nu sunt.
Azi am zis ca o sa ma despart de tine...nu am facut-o.
Azi am zis ca o sa cad in picioare...sunt in genunchi.
Azi am zis ca o sa ma opresc din baut alcool...sunt beat.
Azi am zis ca o sa alerg...m-am lovit de primul zid intalnit in cale.
Azi am zis ca o sa stiu ce fac...sunt pe nicaieri.
"Astazi iar am inchis un vis, intr-o cutie efemera..." asta canta Tanase la chitara, acuma. Trag un fum din tigara si ma uit la poza, acea poza, unica poza. Amintiri, trairi, sentimente,visare, speranta, emotii, ezitare, lipsa de echilibru, cearta, suferinta, travaliu, asteptare, amanare, dezamagire.... E doar o poza, dar o multitudine de sentimente, insa, toate cuprind acelasi vis inchis. Aceeasi speranta pierduta.
Azi mi-am propus sa fac multe lucruri. Nu am facut nici macar unu. De cand m-am trezit, am stat in pat. Nu am nevoie de nimic din exterior. Am tot ce imi trebe aici, langa mine. Tu esti departe, dar asta nu conteaza, pot sa ma rup de tine, esti doar o realitate paralela. Azi nu sunt fericit. Azi am realizat, doar lucruri neimportante. Chiar daca lucrurile marunte conteaza de obicei, astea nu conteaza.
Maine. Ala e raspunsu! Maine o sa fac tot ce mi-am propus. Maine!
Tapinarii - Uvertura
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu