Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

marți, 23 noiembrie 2010

Wake up

În ziua de azi, societatea, nu mai acceptă, ca tu, mascul fioros si neînfricat să intri aşa, direct în discuţii cu o duduie. Nu, nu. Acuma e un întreg proces, până să ajungi la struguri(şi când ajungi, descoperi cât sunt de acri). Ca să poţi intra în discuţii cu o duduie, într-un mod civilizat trebuie să îi laşi comentarii si alte alea pe site-urile de(făcut laba la poze) socializare!
Dar nu despre asta vreau să scriu, pentru că sincer: mi se rupe!! Baiul meu(deja devin o persoană complexată şi plină de baiuri, pula mea...îmbtrânesc) sunt anumite poze în care apare un semn la care nu-i văd, absolut deloc rostul.
De ce mama dracu', toate tutele(fie ele hormnale, fie mai putin) fac semnul peace(ăla care-l faceau toţi jegoşii aia de hipioti)???? Ce pula de rost are?? Îmi arată că are degete şi ştie să le foloseasc? Îmi indică ceva? Vrea să îmi transmit vre-un mesaj codat sau doar să m scobească în nas? Şi-a băgat degetele alea în fund şi acuma le duce repede la gură să nu piardă aroma(şi toate au fost pozate in timpul traseului cur-gură)?
Aşa că stimată tu, dacă încerci să fi originală sau orice altceva, NU EŞTI!!!
P.S.1 În cazul în care prostia îţi dă bătai de cap, poza de mai sus este semnul de care vorbeam.
P.S.2 Slex

Un comentariu:

  1. nu intelegi nimic... fetele (sunt draguta cu termenu pentru ca am si eu poze d-astea :))) pozeaza asa \/ sa-si acopere fata proasta si nasoala... distragi atentia de la nasu carn sau de la strabism ;)

    RăspundețiȘtergere