Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

miercuri, 10 noiembrie 2010

Nunta in Basarabia

Am fost la cinema să văd filmul. Speram să fie un fel de "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile", plin de faye moarte, momente de tăcere infinită, limbaj de lemn şi o drama deja fumată. Îmi doream sa ies injurând din cinema. Nu a fost aşa. Am găsit un film draguţ, amuzant şi interesant. Îmi pare bine că m-am dus să-l vad. E interesant, in special pentru modul în care arat cum incearca cei din Republica Moldova sa par ca nu mai sunt români.

P.S.1 Azi, pe la ora 13.20, am descoperit cât de imprtantă este pentru mine mâna stângă. După accidentul din care am crezut că nu o să mai scap cu viaţa, nu-mi mai pot folosi mana stanga. Tot timpu am crezut ca e inutila şi acuma, când e în suferinţa, îi gsesc utilitatea. Îmi cer scuye ca am maltratat-o.
P.S.2 Slex

3 comentarii:

  1. sa vezi ce prostita am ramas eu dupa 4 luni si cum o mai fi titlul. ma uit la tot filmul, inteleg despre ce e vb dar am ramas masca. cum mama lu' peste la 5 luni sa fi plata ca aia?????? nu avea un pic de burta! nici un pic! ma duc eu la mama si o intreb cum arata una la 5 luni, cu bebe in burtica.... se vede? mama se uita la mine... ( stiu la ce se gandea!) si-mi spune ca se vede ca ai bebe, inca de pe la 4 luni!( pe urma i-am explicat de unde mi s-a pus pata pe burtcia la 5 luni) deci.... nu spun ca mno, filmul nu e ok, dra totusi, o perna cat de mica putea sa ii puna la tipa sub bluza.

    RăspundețiȘtergere