Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

joi, 4 noiembrie 2010

What else is there?

Stau cu seringa in mana si cu acul infipt delicat in vena. O doza mica de aer, una suficienta cat sa-mi raceasca sufletul, sangele, sa-mi distruga dumnezeul interior care ma tine in viata, sa-mi crape inima. Doar o secunda ma mai desparte...doar una.
Tu stai, te uiti la mine. O liniste ne apasa pe amandoi. Nu sti cum sa reactionezi, sa te bucuri ca vei scapa de mine si iti vei obtine libertatea pe care crezi ca nu o ai sau vei fi trista ca asta va fi ultima data cand ma vei vedea, asta e ultima imagine pe care o vei mai avea cu mine. Ti-e prea greu sa te hotarasti. Inca incerci sa nu faci nimic. Zambim. Ne uitam unu la celalat. Nu zicem nimic.
Te gandesti, oare ce-o sa faci cu hoitul meu? Stiu ca deja esti obisnuita cu mine mort, sunt mort de mult, dar acuma urmeaza si ultimul act, dupa asta se va lasa cortina...definitiv. Oare il vei chema pe masculul alfa din nou, cel pe care tineai mereu sa-l evidentiezi in fata mea, sa-mi zici cat e el de bun pe langa mine, sa scape de acesta masa de carne in putrefactie? Vei dori sa te futi cu mine, sa vezi cum o sa fie cu mine mort? Vei dori sa plangi langa mine, sa vezi daca ma mai poti aduce inapoi? Sunt sigur ca la asta te gandeti acuma. Te simt cum te gandesti la asta!
Apare o sclipire la tne in ochi. Gata! Stiu! A sosit mmentul. Cele cateva grame de aer ajung in vena. Publicul aplauda, cortina se lasa in jos. Mai sunt cateva minute...Bring it on motherfucker!!!!!

Un comentariu: