Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

duminică, 21 noiembrie 2010

Operatiunea: "Experiment fructos"

ATENTIE! Urmatorul experiment este periculos, pentru sigurata dumneavoastra si a celor din jur fac eu experimentul!
In viata fiecaruia, apare mereu o femeie sau un homosexual(depinde) caresustine sus si tare, cat de sanatoase sunt fructele. Ei sugereaza ca prin fructe soarele rasare!
Asa ca, m-am hotarat sa incerc si eu treaba asta. O saptamana, am bagat in mine kilgrame de: portocale, banane, struguri, kiwi, mere, pere, prune, ananas. O saptamana, iti dai seama, ca ori mancam fructe ori nu mai mancam.
Totul a mers bine la inceput, dupa 20 de minute de la inceperea experimentului a venit si primul obstacol, primul fruct!! Ce greu a fost. Da am rezistat. O saptamana in care am mancat multe fructe si cu toate asta, inca sunt hetersexual. In aceasta perioada, s-a si umflat putin rezul in mine si am incercat sa inlocuiesc cafeaua cu suc proaspat, dar a fost o idee foarte proasta din partea mea!
Constatari:
  • m-am simtit tot umflat si lipsit de vlaga;
  • şuşu mic mirosea extrem de ciudat;
  • ma duceam la buda in mod neregulat;
  • fructele si-au lasat pigmentele(ca un fel de ejaculare pentru ele) pe hainele mele;
  • in casa miroase a aprozar;
  • rahatul e lipsit de consistenta;
  • in ciuda mitului ca fructele iti intaresc sanatatea, eu m-am racit!; deci ele nu-s Iron Man
In concluzie: carnea e cea mai buna fructa!
P.S. Nu am mai scris din cauza experimentului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu