Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

luni, 4 ianuarie 2010

Balada Sadicului

Balada Sadicului

Afara-i frig si e-nnorat
Si-n soba arde mama,
De lustra tata-i spanzurat,
Iar eu ma tai cu lama...

Pe jos stau fratii mei intinsi,
Sunt morti de-o saptamana,
In putrefactie au intrat,
Dar nimeni nu-i aduna!

Ascuns e frati-miu-n dulap,
Nu-i pasa de nimica,
Are-un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica.

Lungit e mosu' Mihu-n pod
Cu un cutit in spate,
L-am urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte.

Iar sora mea, cu ochiu' scos,
Se zbate intr-o lada,
Mai e un frate-ntins pe jos,
Si-n spate are-o barda.

Iar unchiu-miu e-n dormitor,
Pitit intr-o valiza,
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct la priza.

Si-n frigider e congelat
In pungi de-un kil bunicu',
Dar eu sunt mic, nu stiu nimic,
De-abia imi tai buricu'.

Bunica-i langa aragaz,
Cu un furtun in gura,
Si-n jurul ei miroase-a gaz,
Si nu a prajitura.

Unchiu' Matei sta in extaz,
Cu ochii la cornisa,
Cu un picior in aragaz,
Si degetele-n priza...

.........................

Dormi puiul tatii dormi
Caci tata te gazeaza,
Iti taie capu' cu-n topor,
S-apoi te impaiaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu