Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Conservele

Conservele de aluminiu sunt cu siguranta sunt facute doar din placerea sadica a unor tipi care vor sa-i faca pe oamenii de rand "nebuni cu nervi"(Horatiu Malaele).
Am inceput sa am cosmaruri cu conserve, am ajuns sa-mi fie frica de ele! Situatia continua sa se faca tot mai nasoala pe zi ce trece. Nu stiu ce sa ma mai fac!! Mi-e frica sa mai ajung pe la un magazin ca voi vedea conserve, dar de unde aceasta frica??
Ei bine, raspunsul este foarte simplu: de cand stiu ca am desfacut prima conserva pana astazi, mereu m-am chinuit sa desfact respectiva conserva!! Deja am inceput sa cred ca ai nevoie de facultate pentru a desface o conserva, indiferent de ce ustensile de desfacut conserve detii. Nu conteaza ce este in conserva, mereu iti ia cel putin 5 minute pana desfaci conserva, plus cele 10 minute de criza de nervi de care beneficiezi.
E clar, conservele au fost facute in asa fel incat sa te ia toti draci. Mult noroc si la cat mai putine conserve de desfacut! Salut.


3 comentarii:

  1. Ce poate fi atat de dificil? in maxim 1 minut o deschid, asta daca are inel, daca nu are, cu ajutorul unui cutit ascutit ( maxim 2 minute )
    Bineinteles...asta ptr ca sunt super PUFU;
    in schimb am si eu o problema ... BORCANELE.
    dar am si o solutie....sparg borcanul si iau cu linguritza ce e deasupra. poate in cativa ani am sa vin la tine la cabinet domnul dr. Alexandru sa imi iei cioburile din stomac :)).
    Mersic pentru coment :*
    nu ma gandeam ca o sa il observi atat de repede...era proaspat postat. >:D<
    o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. U're right, shi chiar dak s-a inventat cheitza la multe dintre conserve, deseori aceasta se rupe dak tragi prea tare de ea sau nu se deschide conserva dak nu tragi destul....shi in caz k se rupe....cantitate dubla de nervi:))).... in plus mancarea conservata nu e sanatoasa....aja k ar trebui sa consumam mai multa mancare proaspata... shi totushi "Consumul excesiv de fasole dauneaza grav sanatatzii celor din jur"
    by z.Akemi

    RăspundețiȘtergere
  3. amice, m-aş ţâpa instantaneu de pe burj al arab pentru încă un post similar!

    RăspundețiȘtergere