Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Daca ai fi…Ce-ai vrea ?De ce?

Daca ai fi…Ce-ai vrea ?De ce?



-Daca ai fi un element al naturii, ce-ai vrea sa fii?
-O frunza..Dar tu ?
-Niciunul Un copil nebun ce-alearga dupa frunze.


-Daca ai fi un pictor, ce pictor ai vrea sa fii?
-Da Vinci.Tu, daca ai fi o opera de arta, ai cui opera ai vrea sa fii?
-Probabil te astepti sa spun Gioconda.Dar Nu!De ce sa fiu Monalisa?Ca sa ma creezi timp de 7 ani , sa mergi peste tot cu mine si cand in sfarsit ma vei dezvalui lumii sa spui ca nu sunt Terminata , ca nu sunt Perfecta?!iar apoi tu sa-mbatranesti , sa mori iar eu sa raman vesnic tanara si nemuritoare?!Nu, dragul meu!Vreau sa fiu o opera de-a lui Dorian Gray.
-Rectific…vreau sa fiu Dorian Gray.


-Daca…
(tacere)
-Daca ce?
(nici un raspuns..)


-De ce vrei sa fii o frunza?
-Sa zbor .Sa ma aline vantul.Si…sa fiu alergata dintr-un loc in altul de un copil nebun.
-De ce vrei sa fii opera lui Gray?
-Ca…pe parcurs ce ma creezi , eu sa-mbatranesc iar tu sa-ntineresti, eu sa fiu o simpla muribunda, tu sa fii un vesnic cavaler.


-Dar…
(din nou tacere)
-Dar ce?
(isi face curaj si raspunde)

-Poate ca eu voi fi etern , dar tu vei muri.In cazul acesta nu mai vreau sa fiu NIMENI, in nici un caz Gray.
-Ramai Da Vinci , dragul meu.Voi fi ca un phoenix, voi renaste din propia cenusa, numai ca nu voi mai fie eu ci Gioconda ta .


-Nu!
(tac amandoi)
-Nu sunt de accord cu tine!
Amdoi graiesc o data: “Mai bine ramanem EU si TU”


*Acest mesaj apartine in totalitate lui Raluca, cea mai fidela cititoare a blogului meu, eu doar l-am publicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu