Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Popa la tara


Avand in vedere ca 58,3% dintre romani cred ca preotul este un om sfant, cred ca mi-am gasit vocatia si meseria pe care vreau sa o urmez.
Da, dupa parerea mea, meseria de preot la tara este cea mai profitabila din lume, adica este singura care iti permite sa furi si sa minti fara ca lumea sa-ti zica ceva, ba mai mult te mai si respecta. Mi-e chiar mi-ar conveni o astfel de meserie, sa fiu seriful si calaul satului sa fac ce dorec eu, cum doresc eu, cand doresc eu, iar pe langa toate privilegiile acestea sa am si suportul populatiei(ma rog a celor care locuiesc in zona mea de activitate). As avea in sat statutul de demizeu, as lua mita "in numele Domnului", nu as mai umbla pe jos din momentul in care ma voi hirotonisii, as putea "exorciza" sau "mantui" pe tinerele satului(repet:de ce nu as face-o, doar pot!), un alt aspect foarte important ar fi ca nu as mai duce grija zilei de maine, deoarece fiecaruia cand ii va trebui ceva de la mine va aduce mita(bani, bautura, mancare etc), pe care eu desigur ca o voi lua in "numele Domnului".
Da meseria asta pot zice ca:"E SFANTA!"
*Acesta postare nu face referinta la cei prea putini care devin preoti din pura vocatie, ci la majoritatea "popilor" animatori de iubire, obsedati sa stranga averi si comori in timpul vietii. Pana data viitoare noroc si "cruce-ajuta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu