Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

joi, 11 martie 2010

Alternosfera-Spune-mi

O melodie tare draguta...care exprima multe trairi...

Spune-mi
Oare mai au un rost
Vorbe ce spuse-au fost
Vorbe ce te-au dat jos
Vorbe ce m-au dat jos

Zile
Zilele fug iar noi
Pietre cãzute-n roi
Suflete-n frig
Ochi goi
Inimi pierdute
Pierdute-n ploi

Spune-mi
Oare mai au un rost
Vorbe fara folos
Vorbe ce ne-au dat jos
Noi am pierdut
Tot ce-a fost

Zile
Zilele fug iar noi
Pietre cãzute-n roi
Suflete-n frig
Ochi goi
Inimi pierdute-n
Pierdute-n ploi

Colo unde cad din cer viori ºi fluturi
Unde nu mai au sã-mi dea sãruturi
Unde-n ape se, se-neacã peºtii
Nu vreau sã mai stau

Colo unde cad din cer viori ºi fluturi
Unde nu mai au sã-mi dea sãruturi
Unde-n ape se, se-neacã peºtii
Nu vreau sã mai stau

Colo unde cad
Colo unde n-au
Unde-n ape se, se-neaca pestii
Nu vreau sa mai stau. sa mai stau, sa mai stau, sa maï stau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu