Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

sâmbătă, 6 martie 2010

Da deloc "fratili meu alb..."

In ultimele saptamani, am inceput sa uras si televizorul!!!! De vreo 2-3 saptamani la Tv, pe posturile autohtone ale mogulilor, au fost difuzate doar alegerile din PSD si PNL
In cazul in care voi zice: "ma intereseaza putin spre deloc", asi minti cu desavarsire, NU ma intereseaza deloc. Mie mi se pare cel mai penibil lucru. Nu are nici un rost sa-mi umplu capu' cu alegerile lor interne, oricum ar fi, nu au nici o influenta asupra mea! Nu pot sa-mi dau seama ce li se pare acestora asa de important incat numai despre asta vorbesc. Oricum nici astia nu-s prea departe de intelectuali tigani din post-urile mai vechi, asi zice ca astia sunt deontologi carora le curge scuipat din gura!
Ma opresc aicea si nu mai zic de politica, nu ma prinde. Servus si sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu