Tentativa pentru intelectuali se numește încercare

miercuri, 10 martie 2010

Fara ea

Dupa cum am zis, nu o sa abordez o tema sociala!!! Inca sunt in depresie cica. Bere si pizza!
M-am gandit mult daca sa postez sau nu un alt cantec scris de mine si m-am hotarat pana la urma sa-l postez.

Fara ea

Strofa I

Fara a-mi spune macar un cuvant

Repede ai plecat si ai lasat

Acest popas de care ai uitat

Neuitandu-te-n urma cum l-ai lasat

Cum a ramas, cum am urlat

Iar tu te-ai dus nu ti-a pasat

Strofa II

Caut o culoare printer oameni gri

Ma lasi sa caut viata prin noroi

O viata intreaga te-am asteptat sa vi

Visand la clipa in care vom fi doar noi doi

Bridge 1

Chiar daca nici tu nu sti ce vrei

Ai ramas la fel in ochii mei

Refren

Si unde te vei duce?

Unde vei pleca

Lasandu-ma asa

In unbra ta

Si unde te vei duce?

Unde vei pleca?

Din lumea mea

Goala far’ a ta.

Strofa III

N-am crezut ca vei pleca

Vei lasa si vei uita

Poate nici nu-ti va pasa

Sau poate doar vei mima

Sperand in sinea ta

Ca va fi mutarea mea

Din nou

Bridge 2

Fara a spune macar un cuvant

Ai lasat totul in ploaie si vant

Refren

Si unde te vei duce?

Unde vei pleca?

Lasandu-ma asa

In umbra ta

Si unde te vei duce?

Unde vei pleca?

Din lumea mea

Goala far’ a ta

Moarta fara ea


4 comentarii: